det vankas lediga veckan

Ska bli superskönt med leeedigvecka. Känner att jag är den värd efter en vecka fullproppad
med jobb (gruvan) och massor med jobb med handbollen.
veckan har i princip sett ut såhär.. Att göra-lisorna har varit millånga.
Kom på mig själv att inte ens reagera att det regnade och var isande kallt när jag gick hem
från jobbet igår kväll.. Insåg det först när jag var hemma och tog av mig kläderna som var
HELT genomblöta. Har nog en del att tänka på eller så är jag bara en riktigt hård norrläning ;)
 
 
Mitt i allt styrelsearbete, lånade jag en boll, A-hallen var ledig, stutsade, sköt, hoppade och skuttade som jag saknar att spela alltså. Man måste bara älska den sporten. Energinivån som hade sinat innan var uppe bland skyarna efter att jag bara fick skuta en boll i ett mål..!? Kom på att allt arbete leder till att ungdomarna får en meningsfull fridit! Keep going!
 
 
Första snön har också kommit och gått i veckan, längtar tills den kommer för att stanna, då ska jag ägna mycket av min fritid i skidspåren. Gillas att mina nya stavar kom i veckan, väger nada, ska blir det roligaste att testa hur dom funkar. Kooom snööö!
 
 
Ledigveckans första stoppp är IKEA på måndag med moster och mammsen, har dock inga pengar att
shoppa för men föjer med som sällskap. Mys!
Sen drar jag och min man till huvudstaden för ännu mer mys, ska ringa till Hannorna mina och berätta så man hinner träffa dom :-) Saknar verkligen Elenius, har inte sett henne sen augusti. himmel tiden bara springer i väg.
så Hannor om ni läser det här, vi kommer på tisdag kväll och åker fredag morgon ;-)
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Sofi

Åh grymt inlägg, blev så himla inspirerad. du är bäst sara, att du orkar men det är som du säger att det arbete du gör gynnar massa massa ungdomar, tänk bara på vår kanon bra uppväxt inom kiruna handboll. du gör ett otroligt jobb vännen!

Svar: Ååå så glad jag blir bäste du! Värmer <3
Sara

skriven

Kommentera inlägget här :