the time goes on and on and on

Börja kännas lite stressigt nu, amerika närmar sig fort. Helt sjuka 18 dagar
kvar bara, visum är iaf fixat. Skönt.
Massor av handboll att fixa innan, massor att packa, massor att
hälsa på, massor att fixa och framförallt massor att jobba.
Det bästa kommer bli att stämpla ut den 5:te aug för då drar vi bara
några timmar efter jobbet! WaaaA
Har iaf varit på älgskyttebanan idag, har även hunnit käka lunch med min mest underbara Sanne som
snart flyttar från oss:/, hälsat på min moster och mammas moster hemma i byn,
skickat mail till jaktledarn för älgjaktlaget och meddelat att jag lämnar laget
och börjar i ett annat.. Nu snart ska jag hejhohejho jag till min gruva går, tjalalalala tjalalala
hejho, hejho, hejho, hejho
Jägarna träffar älgen. Känns nödvändigt!
Moster bakade bullar till mig på min namnsdag. Hihi
Världens bästa moster!

Kommentarer :

#1: Sofi

Vilken underbar energi man får att läsa sin blogg :)

skriven
#2: Sara

Vad glad jag blir Sofi, du ger energi! Tack <3

skriven

Kommentera inlägget här :