New York - organiserad Kaos!

Semester. Jajjemen. Första riktiga semestern, känns fantastiskt!
Bara känslan av att bo på hotell, få maten serverad allt det är så
sjukt skönt! Love it!

Just för tillfället är vi i Vegas, ni som har facebook har nog inte undgått det.
Vi kom hit igår och har redan hunnit uppleva Las Vegas precis som man tänkt sig
att det ska vara. Verkligen en 24-timmar stad, verkligen en stad som alldrig sover!

New York då, det var helt galet. Organiserad kaos. Kändes nog mest som att vi irrade 
runt där med en "att göra" lista. Allt blev inte checkat men vi hann med endel iaf.
Vi har sett och gjort Empire, Time Square, Power Walk i central park, Lion King som
musikal, åkt gul taxi, sightseeing bus genom NY, frihetsgudinnan (på avstånd)
och så sjukt mycket mer också! Slut i kropp och knopp. Måste se NY igen!

Bästa var ändå Empire, något utöver det vanliga kan man säga!

Får inte riktigt koll på det här med bilder in på bloggen så kommer inte så mycket nu
men serni kommer nog mer när jag blivit hitech!

  

Inte nå blogg i storstaden NY men äntligen har jag tid att sätta mig ner och skriva litegranna.
New York var helt enkelt alldeles för stressig, svettig och rolig för att jag skulle kunna ha hunnit med
något sånt..

Vegas hinner jag inte med nu, får ta det en annan dag.
Samanfattningsvis: Jag lever lyxliv just nu, aweaome!

Kommentera inlägget här :